SugarCRM

W 2004 roku Amerykanin, John Roberts, podczas jazdy rowerem o nazwie „Sugar” wpadł na pomysł stworzenia otwartego systemu typu CRM – tak powstał SugarCRM.

Dziś jest to najbardziej rozpoznawalny system CRM udostępniony w modelu Open Source. Z „słodkiego” systemu korzystają małe i średnie firmy, ale też korporacje takie jak Coca-Cola czy IBM.

Co oferuje SugarCRM

Funkcjonalności domyślne mogą zostać uzupełnione o rozwiązania na własne potrzeby

Wsparcie sprzedaży

rejestracja Klientów, osób kontaktowych, leadów, szans sprzedaży

Wsparcie marketingu

wysyłka mailingu, wielokanałowe kampanie marketingowe, przechwytywanie leadów ze strony www, analizy marketingowe

Współpraca

klient poczty, zarządzanie projektami, wspólny kalendarz

Serwis

rejestracja spraw, zgłoszeń i reklamacji, baza wiedzy, portal klienta

Baza danych

elastyczne tworzenie bazy danych, modułów, pól, widoków i podręcznych widżetów

Raportowanie

Predefiniowane raporty sprzedażowe, marketingowe. Możliwość budowania własnych raportów

Dodatki i moduły

Możliwość instalacji wielu dodatkowych modułów tworzonych przez zewnętrzne firmy

Baza dokumentów

tworzenie współdzielonej bazy dokumentów oraz tworzenia dedykowanych wydruków

Jak wygląda SugarCRM

od środka

Nasza oferta

w obszarze SugarCRM

  • Wdrożenie

    Dostosowanie i konfiguracja do modelu biznesowego Klienta

  • Rozbudowa

    Stworzenie nowych modułów i funkcjonalności

  • Serwis

    Wsparcie użytkowników i administratorów systemu. Usuwanie błędów i problemów z systemem.

  • Integracja

    Integracja wymiany danych między systemami i innymi źródłami.

Chciałbyś poznać więcej szczegółów i możliwości?

adminSugarCRM