Możesz sprawić, że sztuczna inteligencja wykorzysta Twoją wiedzę i procedury, zwiększając produktywność Twojej organizacji.
Wzbogać ChatGPT swoją wiedzą. Przesyłaj dokumenty, prezentacje, linki i różne zasoby do scentralizowanej lokalizacji, umożliwiając ChatGPT wykorzystanie tej wiedzy podczas rozmów i udzielanie dokładnych odpowiedzi.
Uporządkuj swoją wiedzę według obszarów takich jak marketing, finanse, technologia. Dodaj tagi i łatwo znajduj potrzebne informacje.
Przypisz role i prawa dostępu swoim współpracownikom. Zarządzaj, kto może dodawać, edytować i wykorzystywać wiedzę wewnętrzną.
Współpracuj z ChatGPT w zakresie tematów zawartych w dokumentach Twojej firmy. Otrzymuj szybkie i precyzyjne odpowiedzi bez konieczności przeszukiwania dokumentacji
Twórz prywatne przestrzenie na swoje dane, które nie są udostępniane reszcie organizacji. Zachowaj pełną kontrolę nad dostępem do tych danych.
Połącz AskQube z innymi systemami firmowymi, takimi jak CRM, PIM i e-commerce. Dodaj wiedzę z tych systemów. Obsługujemy różne języki i modele językowe do wszechstronnych zastosowań.
Most popular
Professional
$79/mo
Organization
$119/mo
AskQube znacząco usprawnia proces wyszukiwania informacji i dokumentów wewnątrz firmy. Dzięki tej platformie pracownicy mogą szybko i dokładnie zlokalizować potrzebne im dane, przyspieszając procesy decyzyjne i zwiększając efektywność pracy. Nie ma potrzeby tracić czasu na przeglądanie wielu źródeł; wszystko jest dostępne w jednym miejscu.
AskQube umożliwia pracownikom tworzenie dokumentów, np. ofert dla klientów, w oparciu o wewnętrzną wiedzę firmy. Zintegrowane narzędzia pozwalają na generowanie treści zgodnych ze standardami korporacyjnymi, zapewniając spójność i jakość dokumentów. Oszczędza to czas i gwarantuje profesjonalizm w komunikacji z klientem.
AskQube staje się nieocenionym narzędziem w obsłudze klienta. Szkoląc ChatGPT z wewnętrzną wiedzą firmy, firma może zapewnić natychmiastowe i dokładne odpowiedzi na zapytania klientów. Zwiększa to satysfakcję klientów, skraca czas reakcji i tworzy na nich pozytywne wrażenie.
Aby przesłać dokumenty do AskQube, zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji „Prześlij” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać pliki. Możesz także zintegrować się z usługami przechowywania w chmurze, takimi jak Dysk Google lub One Drive, aby uzyskać bezproblemowy dostęp do swoich dokumentów.
AskQube obsługuje szeroką gamę typów plików, w tym pliki PDF, DOCX, prezentacje, łącza internetowe, łącza wideo, a nawet zwykły tekst. Możesz przesłać praktycznie dowolny format dokumentu zawierający informacje, do których chcesz uzyskać dostęp.
Możesz kategoryzować i oznaczać swoje dokumenty podczas procesu przesyłania. Wystarczy przypisać je do odpowiednich kategorii (np. Marketing, Finanse) i dodać tagi opisowe, aby ułatwić porządkowanie i wyszukiwanie.
Tak, możesz. AskQube umożliwia dodawanie członków zespołu i przypisywanie im ról z dostępem do określonych kategorii dokumentów. Masz pełną kontrolę nad tym, kto może uzyskać dostęp do jakich obszarów.
AskQube „uczy” ChatGPT, przetwarzając przesłane dokumenty i wydobywając cenne informacje. ChatGPT uczy się na podstawie tych danych, co pozwala mu udzielać dokładnych odpowiedzi w oparciu o Twoją wewnętrzną wiedzę.
Tak, możesz stworzyć prywatne przestrzenie dla swoich poufnych danych. Przestrzenie te nie są współdzielone z resztą organizacji, co zapewnia bezpieczeństwo wrażliwych informacji.
Tak, AskQube ma zasięg globalny i obsługuje wiele języków. Chociaż dostępny jest język angielski, planujemy dodać więcej języków w przyszłości, aby zaspokoić różnorodne potrzeby użytkowników.
Tak, oprócz OpenAI, AskQube obsługuje różne modele językowe, takie jak LAMA, APEX i Bard. Można nawet korzystać z wielu modeli jednocześnie, co pozwala użytkownikom wybierać rozmowy najlepsze dla ich zadań.
Tak, na dobry początek oferujemy bezpłatne konto z ograniczonymi funkcjami. Aby uzyskać bardziej zaawansowane możliwości i dodatkowych członków zespołu, zapewniamy również plany subskrypcji premium.
Absolutnie. AskQube oferuje możliwości integracji, umożliwiając łączenie się z różnymi systemami firmowymi, w tym CRM, PIM, e-commerce i Google Analytics za pośrednictwem narzędzi takich jak Zapier. Umożliwia to włączenie wiedzy z tych systemów.